Bff etc.

Jag hade världens roligaste inlägg klart i huvudet men det försvann... Fattar inte om jag börjar bli senil eller om det kanske inte va så jävla skoj trots allt. Det skulle innehålla lite BFF å lite matlagning typ rölök stekt i fiskbuljong ihopkokat med lite makaroner. En klassiker som aaalla bara ääääälskar osv.

Jag skrattade så jag fick ont i magen varenda gång jag tänkte på det. Skrattade så jag fick ont i magen gjorde jag även när jag och BFF tog denna och hundrafemtio andra liknande bilder.

Varför tycker jag att detta är så roligt? Är det normalt när man är trettifem? Jag skrattade däremot inte lika mycket utan kände mig snarare liiite dum faktiskt när jag satt hemma hos henne och dennes mamma kommer hem och ser mig i denna krigsmålning. Men det förklarade jag med att jag hade nåt ouppklarat inom mig som jag inte hade möjlighet att leva ut när jag var yngre.

Frågan är bara om det är sant eller om det är så enkelt att jag är så förbannat barnslig bara.

Cha cha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0