Nu kommer det bajs!

Varje dag mockar jag hos min häst. Vill inte ens tänka på hur många kilo bajs man hanterar där. Kattlådan innehåller skit ifrån två individer. Åååh söööta söööta Monny och Astrid mina små gulletussar.... Nä tillbaka till handlingen, dom skiter ju några korvar om dagen som sagt. Hundarna då, en hel del där oxå. Vi snackar nog kilovis om man lägger ihop allt som plockas upp varje dag. Även om det inte är jag som sköter merparten av det. Sen har vi arbetet till sist. Äldreboende. Vad gör man där? Man gör många olika saker bl.a. hjälper till vid toabesök och blöjbyten. Där kommer bajset in i bilden igen. Och den där förbannade låten!!!! En himla massa bajs helt enkelt...

Dagens iakttagelser ifrån Hellan35

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilket jävla skitsnack ;)

2010-11-03 @ 20:33:18
URL: http://jagochmig.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0