Special edition

Tja!

Kom nyss hem ifrån stallet där jag varit med min dotter och bff. Sen drack vi kaffe hos bff med hennes syrra. Mmmmmmmmmm va gott det var. Just det, vi åt thaimat oxå. Glömde dessvärre att fota allt detta mysiga så tyvärr kan ingen ta del av det utan det får leva vidare i våra minnen. Hoppas bara att detta underbara minne kommer att bestå forever...

Nu ska jag snart till min nedläggningshotade arbetsplats. Buhuhu vad sorgligt. Den stundaande nedläggningen alltså. Ska föreviga detta med kameran någon dag så ni inser vidden av det hela.

Innan jag beger mig dit ska jag gå ut med mina söta hundar. Kommer bilder på dem oxå framöver. De små gossegrisarna som alltid är lika mysiga och söta. Inga konstigheter med dem alls. Dom går bara omkring och myser hela dagarna och ser söta ut liksom.

Nu ska jag alltså göra det, gå ut med sötnosarna och mysa, eventuellt frysa lite, plocka bajs efter tre individer och sedan torka deras ulliga, gulliga små tassisar så dom inte tar med sig alltför mkt lera och grus in i soffan så att det blandar sig med alla hund och katthår som redan finns där. Just det, Kattlådan ska visst rensas oxå. Ja ja måste ta itu med detta nu så att jag hinner till jobbet i tid. Tja så länge.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0