Nu jävlar!

Hej på er ALLA mina trogna läsare. Hemskt ledsen att jag har varit frånvarande under en längre period. Nu skall jag hur som helst börja skriva lite mer frekvent. Jag kommer bl.a att berätta om hur min strävan efter att vara smal och snygg fortskrider. Dock utan någon större framgång. Det skall det bli ändring på nu!! Mål 1 är att skaffa ett sexpack innan året är slut. Jag kommer att lägga upp en bild på själva utgångsläget och sedan uppdatera det hela med jämna mellanrum.
Jag kommer också att berätta om hur jag kämpar med att "bli normal".
Ska även bjuda på lite härliga bilder av mig själv och andra i sann blogg-anda...
Puss och kram så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0